Voľná pracovná pozícia - Nákupca (Trstená)

Láka ťa práca v slovenskej obchodnej spoločnosti so svetovými značkami? Do nášho tímu nadšencov, pre ktorých je hľadanie tých najzaujímavejších fliaš z celého sveta nielen prácou, ale aj vášňou hľadáme skúseného a samostatného nákupcu.
Nákupca - Svet nápojov Trstená
Miesto práce
Oravická 615, Trstená (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2025, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 700 EUR/mesiac (Finálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností, zručností a získaných skúseností)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Láka ťa práca v slovenskej obchodnej spoločnosti so svetovými značkami?
Do nášho tímu nadšencov, pre ktorých je hľadanie tých najzaujímavejších fliaš z celého sveta nielen prácou, ale aj vášňou hľadáme skúseného a samostatného nákupcu.
Hľadáme kolegu, pre ktorého je prirodzená dennodenná komunikácia v anglickom príp. nemeckom jazyku.
Kolegu pre ktorého sú problémy a ich riešenia výzvou. Kolegu priateľského, ktorý rád nadväzuje nové kontakty s potencionálnymi dodávateľmi a udržuje dobré vzťahy s existujúcimi partnermi.
Ak túžiš pracovať v mladom a veselom kolektíve a popritom objavovať svet nápojov, daj nám o sebe vedieť!
Úlohy, ktoré ťa budú čakať:
Aktívna komunikácia v ANJ - písomná aj ústna.
Koordinácia nákupných operácií, zodpovednosť za realizované nákupy.
Schvaľovanie všetkých nákupných aktivít a rozhodnutí na oddelení.
Kontrola a analýza nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi.
Analýza a optimalizácia dodávateľských tokov.
Optimalizácia procesov za účelom podpory globálneho procesu nákupu.
Zabezpečenie efektívneho nákupu tovaru, hľadanie nových dodávateľov.
Riešenie problémov s dodávateľmi a hodnotenie spolupráce s nimi.
Optimalizácia procesov s cieľom minimalizovať náklady a potenciálne problémy.
Riadenie, inventarizácia a optimalizácia skladových zásob.
Zabezpečovanie logistiky.
Nahrávanie dokladov do elektronického systému.
Práca s ERP v systéme Stormware Pohoda.
Kontrola dokladov - faktúry, dobropisy.
Komunikácia s colnicou.
Vytváranie nových produktových kariet, naceňovanie tovaru.
Občasné vycestovanie a zúčastňovanie sa medzinárodných výstav.
- moderné pracovné prostredie s dobrou kávou
- flexibilný pracovný čas
- stabilné zamestnanie v úspešnej rozrastajúcej sa rodinnej firme s viac ako 30-ročnou históriou a skvelým zázemí
- možnosť sebarealizácie
- mladý, dynamický, priateľský a veselý kolektív
- firemné spoločenské akcie
- zamestnanecké zľavy - zvýhodnený nákup tovaru z nášho sortimentu
- odmeny a priebežné prehodnocovanie mzdového ohodnotenia
- výplatný termín do 15. v nasledujúcom mesiaci
Informácie o výberovom konaní
Uchádzačov, ktorých naša ponuka zaujala prosíme o kontaktovanie zaslaním životopisu spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov na e-mail.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
14.3.2025
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
nákup, predaj, logistika, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
nákupu
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba očakávame my:
- znalosť min. anglického jazyka slovom aj písmom
- veľkou výhodou je znalosť nemeckého jazyka
- ideálne 2 ročné skúsenosti
- výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- analytické myslenie a schopnosť samostatného riešenia úloh a problémov
- ochota spolupracovať s ostatnými kolegami a zlepšovať procesy
- spoľahlivosť
- proaktívny a zodpovedný prístup
- záujem o seba rozvoj a vzdelávanie
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Janka Hullová
E-mail: poslať životopis