Vernostný program
Milí naši zákazníci, od 14.2.2024 prešla naša firma na systém obratových zliav pre zákazníkov na vybrané produkty. Cieľom zmeny je dosiahnuť férovejšie a motivačne zaujímavejšie zľavy pre vás všetkých!
Pravidlá vernostného programu:
- Do vernostného programu je zapojený každý užívateľ stránky Svetnapojov.sk, zákazník e-shopu, alebo zákazník jednej z našich predajní (pokiaľ pri pokladni nahlási svoje Svet nápojov konto),
- Ktorý vytvoril aspon jednu objednávku ako registrovaný zákazník. Netreba vypĺňať žiadne formuláre ani nosiť žiadne kartičky - stačí udeliť súhlas s registráciou pri objednávke.
- Vernostný systém funguje na báze obratu, ktorý zákazník urobí a na základe toho bude zaradený do jednej z uvedených kategórii Bronz, Striebro, Zlato.
Ako to funguje?
Vernostný systém funguje na základe obratu - hodnoty objednávok, ktoré vás zaradia do jednej z troch kategórii, rozdielne sú hranice obratov pre koncových zákazníkov (B2C) a pre firmy- veľkoobchod (B2B).
Koncoví zákazníci* Ceny s DPH
Firmy, ktoré majú IČO a majú povolenie na predaj liehu, spadajú automaticky do veľkoobchodného cenníka. V pripade, že firma ktorá má IČO, ale nemá povolenie na predaj liehu, spadá pod cenník pre koncových zákazníkov.
Doprava zadarmo je pri nákupe nad 99 EUR.
Veľkoobchod*Ceny bez DPH
Doprava zadarmo je pri nákupe nad 300 EUR.
Pre zákazníka:
- Obrat sa vám automaticky pripočítava za každú uhradenú (a nevrátenú) objednávku e-shopu alebo predajne.
- Prepočítanie obratu za objednávku a posun medzi kategóriami v rámci vernostného programu sa uskutočňuje raz denne (o polnoci) automaticky po zaplatení (faktúra alebo blok). V prípade zrušenia objednávky, vám bude znížený aj adekvátny obrat pripísaných sumy s danou objednávkou. Preto sa presuny medzi úrovňami prejavia až na druhý deň po vybavení objednávky, alebo predaji produktu na predajni.
- Zákazníci ktorí dosiahli Striebornú a Zlatú úroveň majú prístup k zaujímavým limitovaným produktom, ktoré nie sú pre ostatné skupiny zákazníkov dostupné.
Ako uplatníte zľavu?
Pokiaľ ste prihlásení vo vašom zákazníckom konte vidíte označenie, ktoré indikuje, že vaše konto je v Bronz, Striebro, alebo Zlato kategórii, v e-shope už vidíte pri označených produktoch vaše osobné ceny.
S rovnakými cenami môžete rátať aj pri nákupe v predajniach, ak pri pokladni oznámite svoje užívateľské konto (pokladník naskenuje váš QR kód, ktorý máte vo vašom zákazníckom účte). Ak viete dopredu, čo chcete nakúpiť, odporúčame to spraviť formou objednávky cez e-shop s voľbou osobného odberu v predajni. Týmto spôsobom dopredu presne viete akú cenu za tovar na mieste zaplatíte a urýchlite svoj nákup.
Ako sa vypočítava zľava z predajnej ceny produktu?
- Zľava vs. Vernostná zľava: Ak je produkt v akcii a vaša vernostná zľava je vyššia ako cena produktu v akcii, bude vám pripísaná vyššia zľava za produkt.
- Výhodný set: V prípade výhodného setu sa na vašu cenu(bronz, striebro, zlato) ešte aplikuje dodatočná percentuálna zľava.
- Množstevná zľava: V prípade množstevnej zľavy sa zľava počíta z Pôvodnej ceny resp. Vašej ceny (bronz, striebro, zlato) produktu.
Príklad:
Zvýhodnený set má 5 % zľavu a zákazník je Gold, tak bude mať zľavu ďalších 5 %, dokopy 10 % zľava!
Doba platnosti dosiahnutej zľavy
Dosiahnutá Zľava (Bronz, Striebro, Zlato) platí podľa dosiahnutého obratu za posledných 6 mesiacov. To znamená, že ak zákazník od poslednej objednávky nevykoná ďalší nákup, ktorý by ho udržal v príslušnom obrate, bude preradený do nižšej úrovne. Táto informácia sa zobrazuje V rámci zákazníckeho konta.