/
Vrátenie a zrušenie objednávky

Vrátenie a zrušenie objednávky

2 min.
Vrátenie a zrušenie objednávky

U nás je vrátenie aj následná reklamácia tovaru tak jednoduchá ako jeho nákup! Poďte si s nami pozrieť jednoduchý návod, ako u nás vrátiť alebo reklamovať tovar.

Reklamácia tovaru

Obsah doručeného balíka/palety je kupujúci povinný skontrolovať už pri prevzatí zásielky od dopravcu (DPD, Packeta, Geis) za prítomnosti doručovateľa. Pokiaľ je zistený nedostatok (obsah dodávky nie je kompletný, tovar poškodený prepravou atď.), adresát zásielku nesmie prevziať a reklamuje zásielku priamo u dopravcu. Dopravca následne spíše s adresátom protokol o zistení nedostatku a zásielka bude doručená naspäť odosielateľovi. Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaného protokolu nám prosím neodkladne oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe, napr. novom zaslaní tovaru. Na neskoršiu reklamáciu nedostatku (poškodenie tovaru pri preprave, chýbajúceho tovaru v balíku apod.) zistené až mimo prítomnosti doručovateľa, nie je možno brať ohľad. Pri reklamácii objednávky je potrebné nahlásiť škodu (od prebratia zásielky) do 48 hodín v pracovné dni!

Samozrejme, balík môže vyzerať navonok nepoškodený a vnútri sa nakoniec bude nachádzať niečo poškodené alebo nevyhovujúce (nesprávna fľaša, poškodený darčekový kartón, rozbitý pohár v balení). V takom prípade ihneď kontaktujte našu infolinku emailom: info@svetnapojov.sk. Je neodkladne potrebné zaslať nám fotografie poškodenia či nesprávne doručeného tovaru. Bez fotodokumentácie nie je možné tovar reklamovať. 

Vrátenie tovaru

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Toto ustanovenie rozširujeme na 14 dní a týka sa len zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktoré bolo zakúpené osobným odberom v našej kamennej prevádzke. Vrátenie tovaru je na vaše náklady a zodpovednosť.

Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar.

Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:

- Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov.

- Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený.

- Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania.

Pri akýchkoľvek otázkach, nedorozumeniach nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle:

(Po - Pia: 8:00 do 16:00) +421 901 720 720