Likér Malibu: séria reklám, ktoré vás pobavia
Z tohto likéra vás nebude bolieť hlava ani z neho nedostanete opicu – a to preto, že má iba 21 % alkoholu. Pochádza z Barbadosu a volá sa Malibu. Pozrite si niekoľko reklám tejto značky, ktoré vás pobavia aj poučia.
Pôvod tohto sladkastého rumu nachádzame na Barbadose, kde vzniká jedna z jeho zložiek – kokosový extrakt. Malibu je v podstate rum, v ktorom cítite silnú vôňu a chuť kokosu. Zaujímavé je, že aj keď je jeho „almou mater“ stredoamerický Barbados, alkohol sa stáča do fliaš v Škótsku.
Popíjanie Malibu je potešením všedného dňa. No okrem jeho chuti sa môžete pobaviť na reklamách, ktoré značka vytvorila. Vybrali sme pre vás sériu troch reklám, ktoré sa im naozaj podarili. Sú vtipné, poučné a nadčasové.
Chcem si kúpiť iba melón
Likér Malibu sa preslávil reklamami, ktoré už majú niekoľko rokov na rováši (čo možno vidieť na ich kvalite obrazu). Týmito zábavnými scénkami porovnávajú náš život s obyvateľmi Karibského ostrova, ktorý nežije v tiesni plnenia termínov a nárokov, ktorým sa, naopak, nikto z nás nevyhne.
Každá z týchto reklám začína úvodom: „Predstavte si, že by Karibčania brali život rovnako vážne ako zvyšok sveta…“
Scénka pokračuje na miestnom trhu, kde jeden predávajúci zdôrazňuje tomu druhému, že sa musia sústrediť na „kvalitný zákaznícky servis“. Na trhu sa zákazníkom prideľujú čísla z poradovníka, a to si iba chceli kúpiť obyčajný melón…
Reklama končí touto poučnou vetou: „Keby sme brali život takto vážne, nikdy by sme neobjavili spôsob, ako si vychutnať Malibu.“
Reklamu z karibského predaja melónov si môžete pozrieť tu.
Zaneprázdnení
Život pôvodných obyvateľov Karibiku je rozdielny od toho nášho. Zdvíhať celý deň telefóny a byť strašne zaneprázdnený je iba naším životným štýlom.
Výber rybárov
Treticu najvtipnejších reklám Malibu uzatvára scénka z pobrežia, kde seržant hustí do svojich zverencov, ako sa stať dobrými rybármi. V úvode im motivačne zdôrazní, že každý z nich môže byť rybárom a potom ich školí na „výcviku.“ Zvyšok dopozerajte vo videu.
Veríme, že sa vám náš výber páčil. A budeme radi, ak zahlasujete za reklamu, ktorá vás oslovila najviac.